ONZE WINKEL

+316 811 439 33
info@canvaswebshop.nl

Dickensstraat 32
3076SE, Rotterdam

ALGEMENE VRAGEN

MEEST GESTELDE VRAGEN

Krijg ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

Ja, de designs zien er hetzelfde uit als op de productafbeelding is weergegeven.

Echter is er wel een onderscheid te maken tussen het gekozen materiaal en eventuele omlijsting. Ook voor deze producten zijn er productafbeeldingen te  vinden op de productpagina.

Waar kan ik mijn aankoop bon inzien?

De aankoop bon is terug te vinden in uw account. Navigeer naar ”Mijn account” (rechtsboven), om vervolgens op ”Bestellingen” te klikken. Wanneer u op ”Bestellingen” heeft geklikt, wordt u automatisch doorverwezen naar uw bestelling met de daarbij behorende aankoop bon.

Kan ik een product of bestelling retourneren?

Ja, bij canvaswebshop heeft u 14 dagen de tijd om uw product of bestelling te retourneren.

Voor het retourneren van uw product of bestelling raden wij u aan om dezelfde verpakking te gebruiken als waarin u deze heeft mogen ontvangen. Vervolgens download u het retourformulier (https://www.canvaswebshop.nl/retourneren/) en vult u deze zorgvuldig in. Voorzie de retourzending van het retouradres en het retourformulier alvorens u deze inlevert bij de door u gekozen vervoerder.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Niets! Ja, echt waar. Wij nemen de verzendkosten geheel voor onze eigen rekening.

Ik heb nog geen bevestigingsmail of factuur van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

Geen paniek, alles is in orde. De bevestigingsmail volgt nadat wij de bestelling in ons systeem hebben verwerkt. Zodra de bestelling is verzonden, zullen wij de factuur via de mail naar u opsturen.

 

Toch even dubbel checken? Voel je vrij om ons een bericht via WhatsApp te sturen via de button!

HEB JE EEN VRAAG VOOR ONS?

NEEM CONTACT MET ONS OP

    HEB JE EEN VRAAG VOOR ONS?

    NEEM CONTACT MET ONS OP

      ALGEMENE VRAGEN

      MEEST GESTELDE VRAGEN

      Krijg ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

      Ja, de designs zien er hetzelfde uit als op de productafbeelding is weergegeven.

      Echter is er wel een onderscheid te maken tussen het gekozen materiaal en eventuele omlijsting. Ook voor deze producten zijn er productafbeeldingen te  vinden op de productpagina.

      Waar kan ik mijn aankoopbon inzien?

      De aankoop bon is terug te vinden in uw account. Navigeer naar ”Mijn account” (rechtsboven), om vervolgens op ”Bestellingen” te klikken. Wanneer u op ”Bestellingen” heeft geklikt, wordt u automatisch doorverwezen naar uw bestelling met de daarbij behorende aankoop bon.

      Kan ik een product of bestelling retourneren?

      Ja, bij canvaswebshop heeft u 14 dagen de tijd om uw product of bestelling te retourneren.

      Voor het retourneren van uw product of bestelling raden wij u aan om dezelfde verpakking te gebruiken als waarin u deze heeft mogen ontvangen. Vervolgens download u het retourformulier (https://www.canvaswebshop.nl/retourneren/) en vult u deze zorgvuldig in. Voorzie de retourzending van het retouradres en het retourformulier alvorens u deze inlevert bij de door u gekozen vervoerder.

      Hoeveel bedragen de verzendkosten?

      Niets! Ja, echt waar. Wij nemen de verzendkosten geheel voor onze eigen rekening.

      Ik heb nog geen bevestigingsmail of factuur van mijn bestelling ontvangen, wat nu?

      Geen paniek, alles is in orde. De bevestigingsmail volgt nadat wij de bestelling in ons systeem hebben verwerkt. Zodra de bestelling is verzonden, zullen wij de factuur via de mail naar u opsturen.

       

      Toch even dubbel checken? Voel je vrij om ons een bericht via WhatsApp te sturen via de button!